MEESTERSCHAP
10 x Beter: Onderzoeksprijs 2019
[Fontys OSO]
INHOUD
Carla Alblas: Op zoek naar een maximale kwaliteit van toetsing in de opleiding verpleegkunde
Jo Daems: Docenten voorbereiden op inclusief volwassenenen onderwijs
Bram van Dommelen: Wij zorgen voor een veilige omgeving waarin alle betrokkenen zich gezien en gewaardeerd voelen.
Edwin Grotentraast: Communiceren over opbrengsten in het EMB-onderwijs
Nicolette Arets: Hoe met ‘de letterbak’ thuis lezen leuk afwisselend en leerzaam wordt
Liesbeth Nielen: Leerlkingen met een verstandelijk beperking betrekken bij hun OPP
Patrick Scheijvens: Een onderzoek naar de uitvoering en verbetering van formatieve feedback
Johan Swinkels: Zelf sturing geven aan het leerproces
Floor van Nuenen – Van Dijck: Alertheidregulering bij leerlingen met een verstandelijk beperking
Ellen Vos: Leerlingen laten ontdekken wie ze zijn
Citeren als:
Fontys OSO (2020). 10 x Beter Onderzoeksprijs 2019 Op: PlatformPraktijkontwikkeling.nl. Utrecht: WOSO
Download het volledige magazine hier als pdf.
Meesterschap is een rubriek op het ‘Platform Praktijkontwikkeling Onderwijsmasters’ waarin de Hogeschool Utrecht, Windesheim en Fontys OSO de ruimte krijgen voor het delen van publicaties die zijn gemaakt in het kader van hun jaarlijkse onderzoeksprijs voor de Masteropleidingen ‘Master Educational Needs’, ‘Master Learning Innovation’, en ‘Master Leadership in Education’.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.