MEESTERSCHAP
10 x Beter: Onderzoeksprijs 2018
[Fontys OSO]
INHOUD
Amber Damen: ‘De opleidingsbehoeften van hoogbegaafde pabostudenten’
Marianne de Wit-Polet: ‘Samen één om het kind heen’
Ingeborg Wolters: ‘Duurzaam beoordelen’
Sven Geenens: ‘Werkdruk bij Vlaamse schoolleiders’
Lotje Tonnaer-van Baalen: ‘Capaciteiten van leerlingen en leerkrachthandelen’
Marjolein Derks: ‘Leesmotivatie en leesplezier bij leerlingen met autisme’ 16
Emilie Struble: ‘Strategisch belang van inzet ict voor de ontwikkeling van het onderwijs’
Maaike Jansen-Hendriks: ‘Collegiale visitatie’
Angela Jansen-Zandbergen: ‘Verbeteren van de metacognitieve vaardigheden van hoogbegaafde leerlingen’
Elly Vriens: ‘Leerlingen voorbereiden op een succesvolle stage-ervaring’ 26
Citeren als:
Fontys OSO (2019). 10 x Beter Onderzoeksprijs 2018 Op: PlatformPraktijkontwikkeling.nl. Utrecht: WOSO
Download het volledige magazine hier als pdf.
Meesterschap is een rubriek op het ‘Platform Praktijkontwikkeling Onderwijsmasters’ waarin de Hogeschool Utrecht, Windesheim en Fontys OSO de ruimte krijgen voor het delen van publicaties die zijn gemaakt in het kader van hun jaarlijkse onderzoeksprijs voor de Masteropleidingen ‘Master Educational Needs’, ‘Master Learning Innovation’, en ‘Master Leadership in Education’.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.