MEESTERSCHAP
10 x Beter: Onderzoeksprijs 2016
[Fontys OSO]
INHOUD
Angela van der Vliet: Taalontwikkelingsstoornissen in de praktijk
Danielle Quadakkers: Flipping the Classroom in relatie tot de taxonomie van Bloom
Guido Schoonbrood: Het effect van het zelf gaan studeren is groot
Ilja van Santen: De roep om meer mannen in het onderwijs
Judith Slabbers: Samenwerking jeugdhulpverlening en school
Julia Kok- Bartelds: Van leerkrachtgestuurd naar leerlinggestuurd leren
Linda van de Hoef: Samenwerken met kinderen met ASS en hun ouders
Marlou Blaas: Interventieprogramma met duidelijke
inbreng van leerling en ouders
Mascha Maljers: Hoe bereiden we onze leerlingen voor op
een leven lang leren…?
Stefan de Crom: Ambulante begeleiders toerusten op
HandelingsGericht Arrangeren
Citeren als:
Fontys OSO (2017). 10 x Beter Onderzoeksprijs 2016 Op: PlatformPraktijkontwikkeling.nl. Utrecht: WOSO
Download het volledige magazine hier als pdf.
Meesterschap is een rubriek op het ‘Platform Praktijkontwikkeling Onderwijsmasters’ waarin de Hogeschool Utrecht, Windesheim en Fontys OSO de ruimte krijgen voor het delen van publicaties die zijn gemaakt in het kader van hun jaarlijkse onderzoeksprijs voor de Masteropleidingen ‘Master Educational Needs’, ‘Master Learning Innovation’, en ‘Master Leadership in Education’.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.